onsdag 2. mai 2007

Min første lettersize LO



Jeg tilbringer en del tid inne på et amerikansk forum hvor jeg trener på engelsken min. Det er kjempekoselig der, og foreløpig er det bare meg som er norsk der. Og det liker jeg ;) Da kan jeg øve meg på engelsken uten for mye skjeve blikk og stygge tanker *lol*

Her er min siste LO. Laget til en konkurranse på det amerikanske forumet. Det var en skisse hvor man skulle lage egenproduserte blomster samt bånd på. Dette er forøvrig min første lettersize LO og skal inn i mitt eget album. Bildet på Loen er dessverre uskarpt. Dette er et av de beste bildene som er tatt av mannen og jeg og jeg syns det er synd at det er uskarpt. Men sånn blir det noen ganger;)

Edit; Jeg vant konkurransen på det amerikanske forumet! Weeee! 

1 kommentar:

Katrine Nordeng sa...

Guri, så fint. Du er flink, ass. Og tydeligvis ikke bare jeg som synes det!!! Grattis!