mandag 14. februar 2011

Kort





2 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Hei Lisbeth :D
Så fint at du fant igjen jakka mi da :D
Jeg brukte 16 nøster (800gr) Lima til jakka og den er nok ca str XL, stor og god, og den har jeg brukt massssseee. Jeg brukte tynnere pinner fordi jeg strikker litt løst. Jeg strikka den fram og tilbake, montering spart ;) Du må gjerne herme, tar det som et kompliment .D

Så tøffe kort du har laga, dette er en av hobbyene jeg har tenkt å holde meg unna, tar litt av når jeg først begynner med noe og nå har jeg ikke plass til mere. Prøver å lage litt plass i "sybua" mi, kommer snart ikke fram der inne ;) Det er nå moro å se hva andre lager likevel :D

Ha en hyggelig tirsdagskveld :D

Jane sa...

Tusen, tusen takk for bestillingskortet. Det er helt nyyydelig, og falt veldig i smak hos mottakeren. Jeg vet hvem jeg skal kontakte neste gang jeg trenger kort :)