søndag 30. oktober 2011

Give away hos g-anette

Det er stadig noen i bloggverdenen som har give-away i bloggene sine. Så vidt jeg kan huske så har jeg bare deltatt på dette en gang før og da gjaldt det en støvsuger som jeg håpet å vinne. Jeg har ikke vinnerlykke og så har ikke det man vinner hengt så høyt at jeg har tatt bryderiet med å legge igjen et spor.

Men i dag så jeg at g-anette har give-away og da MÅTTe jeg slenge meg med! Jeg har nemlig kjøpt ei lue hun har laget for noen måneder siden og jeg simpelthen elsker den lua! Jeg kler den overhodet ikke, men who cares så lenge jeg holder varmen på ørene og hodet? Ikke jeg i hvertfall!

Om du ønsker å vinne ei monsterkul lue så stikk gjerne innom bloggen hennes og se om du har vinnerlykke. Hun lager mye nydelige ting, ikke bare kule luer! Give away hos g-anette

Ingen kommentarer: