søndag 25. november 2012

Justin Bieber votter



Disse vottene er LILLA og ikke blå! Det er helt håpløst å få rett farge med et kompaktkamera og det merkelige lyset som er ute nå. Det er visst lilla som er Justin Bieberfargen og jeg håper at jeg traff rett med fargen på disse (selv om de brått ser blå ut).

Mønster: http://www.ravelry.com/patterns/library/justin-bieber-belieber-mittens

Garn:
Lillafargen er PT5 Sport
Hvitfargen er Smart fra Sandnesgarn

Pinne: 3,5 på hele votten

Totalvekt: 79 gram
Lilla: 45 gram:
Hvitt: 34 gram

Jeg skjønte virkelig ikke tommelen her, og etter samtaler med designeren ble jeg enda mer forvirret. Takket være Liv fikk jeg hjelp til å se at tommelen kunne gjøres slik jeg trodde. Det er så deilig å ha en erfaren vottestrikker å spørre om hjelp! Min faste ekspert Jane ble selvfølgelig også rådspurt i prosessen.