søndag 9. mars 2014

Pacman i møte med Space invaders og Marius



Eldstemann har etterspurt hjemmestrikket lue i mange år, men her er det samme tilstander som bakerens barn som sulter og skomakerens barn som går skoløse. Så mistet han lua si og da var det ingen vei tilbake, mor måtte trå til og strikke.

Eldstemann tegnet pacmanmønsteret og supplerte med Mariusbord og spave invaders border.

Lua er strikket i svart Cotinga fra Dalegarn og blå Lima fra Garnstudio.
Pinnenr 4
Vekt 102 gram.

Lua er hardt tovet og så strekt i fasong etterpå.

5 kommentarer:

Bea86 sa...

Så flott lue :-)

LisaM sa...

Kul lue! Så flott med samarbeid da, tenker han ble fornøyd!☺

Kort og Søm sa...

Så tøff lue du har strikket :)

Bjørg sa...

Sprek lue! Nå er det snart sesong igjen for sånne ja.

Jenny sa...

Hejsan!
För ganska länge sedan fick jag ett mönster på din fina virkade sjal. jag har virkat två sådana. Jag har fått frågan om jag kan dela mönstret och översätta det till svenska. Får jag det? Eller har du mönstret till Alle mors sjal publicerat någonstans på din blogg så jag istället kan hänvisa dit?
Vänliga hälsningar
jenny Enåkander