tirsdag 11. mai 2010

Give Away hos Annika

Annika Sylte har give away i bloggen sin i anledning at hun har blogget i ett år. Gratulerer så mye med 1 år som blogger, Annika! Jeg ser frem til å følge deg og bloggen din i årene som kommer. 

Du kan være den heldige vinner av et bilde hun har laget. Alt du trenger å gjøre er å kommentere innlegget hennes, velge ut et bilde og så linke til innlegget i bloggen din. 

Det er Annika som har laget det vakre bildet som nå henger over sofaen min. Heldige meg! Hun lager nydelige bilder som formelig spruter av energi. Det er vel verdt å bruke noen minutter inne på bloggen hennes for å se på det lekre hun lager. 

Morten eldstemann var så heldig å få et trykk av henne da han knapt klarte å reise fra Annika etter at han så Angelina. Sjekk den søte jenta. Ikke så rart han liker henne? 

Jeg får fremdeles ikke lov til å legge inn bilder i bloggen min, kun linke til nettsider.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tusen takk Lisbeth! Hvis det er greit for deg så kan jeg kopiere litt av innlegget ditt og legge det under GiveAway´en så du blir med i trekningen du også ;)