fredag 17. desember 2010

Hadde planer om å lage julekort


Jula nærmer seg med stormskritt og jeg hadde store planer om å lage noen julekort i år. Jeg har ikke hatt formen til det, og så manglet jeg inspirasjon, men i dag skulle jeg endelig sette meg ned. Og da dukket Lazar opp! Han slanger seg under dagslyslampa mi og virkelig storkoser seg. Jeg har ikke hjerte til å ta han vekk. Jeg skjønner ikke at det er noe godt å ligge på skarpe og spisse ting, men det gjør han tydeligvis ikke noe.
Han har allerede gjort sitt for å forsikre seg om at han har en plass på pulten min. Bildet er fra da han brått bestemte seg for at han skulle ha plass i hjørnet oppå pulten, og da skjøv han alt som lå rundt han ned på gulvet. Dette gjorde han mange ganger til jeg endelig forsto at han ønsket seg en plass der. Nå ligger det en tovet katteseng der og kattene deler på å sove i hjørnet på scrappeplassen. Det spiller ingen trille om det er noen mennesker på kontoret eller ikke.

1 kommentar:

june sa...

Så utrolig herlig katten din er:) masse flotte kort du har litt lengre ned på siden. Ha en fin kveld