søndag 1. januar 2012

Nytt år, nye muligheter!

Godt nytt år!

Det var godt å legge 2011 bak seg i går. Det året har brakt med seg mye på godt og på vondt. Vi gikk inn i det nye året sammen med mange venner og det var veldig koselig. God mat og god drikke i godt selskap minner oss på hva som er med på å gjøre livet rikere.

Det ble snakk om nyttårsforsetter og mål for det nye året. Som min mann syns jeg at nyttårsforsetter ikke er verdt å bruke tiden på, men i fjor hadde jeg faktisk et nyttårsforsett som jeg viderefører i år. Det er at jeg skal KOSE meg mer.

Hva jeg legger i å kose meg mer er det kun jeg som vet, men kanskje kan du tenke deg på hvilke områder målet eller nyttårsforsettet skal brukes på?

I 2011 ble det laget mer enn 100 kort fra min side. Strikkepinnene gikk i perioder varme. Jeg har ikke dokumentert alt dette og et mål for meg er at jeg skal bli flinkere til å dokumentere det jeg skaper. Men først skal jeg ta tak i bunken med uferdige ting jeg har liggende! Selv om de er strikket tidligere år har jeg bestemt at de skal blogges og telles det året de blir ferdigstilte.

Ingen kommentarer: