fredag 6. januar 2012

Restevotter

Disse to parene med votter fant jeg også i UFO-kassa mi. De er strikket i rester av Smartgarn og Karisma. Har fått festet trådene og da er de klare til å gis bort til noen som trenger varme votter og som trenger litt farger i tilværelsen.


Strikket av rester av Smartgarn og Karisma. Jeg aner ikke hvilket mønster jeg har brukt på disse.
Veier 78 gram og de er til en stor damehånd.


Disse er også strikket i rester av Smartgarn og Karisma. Her har jeg tatt utgangspunkt i et mønster med ugler på.
De veier 65 gram og passer en ungdomshånd/liten damehånd.

6 kommentarer:

lena sa...

Åhhh, de var skikkelig flotte!

Jane sa...

Så fine! Må si det går unna hos deg for tiden :) Så utrolig deilig å få "ryddet opp" i ufo-haugen.

Hege sa...

Så flotte restevotter. Og de stripete var utrolig søte da! :)

Kuriosa sa...

Du og du så flotte farger det var på dem. Likte spesielt godt de siste, med mange striper.
God helg :-)

tantemaraj sa...

Deilig restestrikk!! Så flink du er til å få brukt rester... mine blir fort liggende i kurven...;-)

Stinemorღ sa...

Jeg elsker slike fargerike votter til barn - nydelige farger!
De er kjempe fine!